Vinnarna & mina tips i Aftonbladet!


Jag har äran att presentera vinnarna i utlottningen av tunikorna!
Första lila tunikan går till Villa Björkenäsbacken
Andra tunikan i ljuvt aprikosfärgat går till en tjej utan blogg, Christina
Tredje lila tunikan fr Tine K går till Gammalmodigt sa fru Ekeby.

Grattis till er!  Maila era adresser till info@nordljus.net så kommer era vinster med posten!

TACK till alla som ville vara med och alla hälsningar från anonyma, dvs från de utan blogg, jättekul och TACK till Nordljus som var med och sponsrade med de fina vinsterna!  Håll utkik, jag har några fler tävlingar på G framöver!


...och så kan du läsa om några av mina trädgårdstips i Aftonbladets bilaga "Härligt hemma" i dag. Bara en del av alla jag nämnde kom med men så är det alltid vid intervjuer, jag kanske nämner de här senare, hälsningar från den stora trädgårdstyckaren =)

14 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Mari
Ska kolla tidningen :)

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.....
ta en titt :)
Håkan

Fröken Grön sa...

Stort grattis till alla vinnare.

Lika ljuvliga bigarråer som du visar på bilden mumsade jag på efter en marknadsdag här i byn igår. Skulle kunna äta hur många som helst, - så ljuvligt goda!

Kul att se dig och dina tips i Aftonbladet, får ta mig en titt på det idag!

Ha en riktigt skön söndag!
/Anna-Karin

Felix sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna av de fina tunikorna!

Jag har läst om dig i Dala-Demokraten. Kul! Och jag har förstås röstat på din blogg!

Försommarhälsningar
Elisabet

Villa Carl Larsson sa...

Stort grattis till dessa glada vinnare och tack för att jag fick vara med. Jag ska självklart hålla utkik efter fler tävlingar. Har en inne hos mig nu också om den kan tänkas passa.

Vi hörs. Kram Josefin

Norrfrids Eija sa...

Jamen då får det bli en tur till "macken" ikväll med glass och Aftonbladet!

Anonym sa...

Kul! Då måste jag köpa Aftonbladet! :)

Anonym sa...

Grattis till vinnarna!
// Caroline

Lerblomster sa...

Grattis till alla tre lyckliga vinnare! Oj - ett reportage...det vill jag läsa! Fin bild på dig Mari! Må så gott hälsn. Annika

Kamomilla sa...

*ska läsa- men din blogg är bäst!* Inga tidningar kompenserar det ;)

Kamomilla sa...

äsch, aftonbladets länk fungerade inte :(

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack Kamomilla! Men det är ingen länk... tror inte detta finns på nätet alls... // Mari.

Norregård sa...

Grattis till dina vinnare & ett fint reportage!!!

Kram Malin

Designe sa...

Hej! Så kul att du är med i aftonbladet igen! Grattis till vinnarna oxå! Hoppas du har haft en fin helg i det härliga vädret!:)

Anonym sa...

Felicitations !! :)
corinne