Trevlig midsommar med loppistips!


I morgon på midsommarafton kommer Aftonbladets bilaga, " Härligt Hemma" att bla innehålla loppistips från några av oss inredningsbloggare. En tidning att spara! Jag kom på lite sent ett guldkorn som ligger mellan Falun och Grycksbo, närmare bestämt på Järgarvsvägen i Bergsgården. De kommer att ha öppet så gott som dagligen, skyltas från vägen.


Vita och gula blommor till midsommar, margurit och  rosenskära.

                              

... och ingen midsommarafton utan en klassisk rufsig svensk vildbukett av tex smörblommor, prästkrage och hundkex. En riktigt Trevlig Midsommar önskar jag alla mina bloggvänner och övriga som kikar in här, jag kommer uppdatera ofta även fortsättningsvis så jag hoppas vi ses!

39 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Önskar en härlig midsommar till dig och dina nära och kära.
Kram Pia

Lisas torp sa...

Tack för det spännande tipset!

Vilka ljuvliga sommarbilder och vildblommorna är verkligen riktig SOMMAR!
Ha en härlig midsommar du också!
Kram
Lisa

Designe sa...

Åh, då borde man ju köpa den tidningen...om jag kommer ihåg!:) Härliga sommarbilder! Äntligen känns det som sommar, idag kom värmen och min semester!:)
Ha en jättefin midsommarhelg!

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig också en riktigt härlig midsommar!
Kram/LenaS

MiaMaria sa...

VAckert!

Grön o skön midsommar önskar jag dig!

MiaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tittar in och önskar dig en Glad och rolig midsommar.
Kramar
AnnaMaria

Fru Ekeby sa...

Glad Midsommar på dej Mari!

Hannele på Hisingen sa...

Underbara sommarbilder, trevlig midsommar!

Sofia på Me and my home sa...

Alltså: du är ju makalös på att spruta ur sig inlägg - och alla lika inspirerande och med superfina foton! Imponerad!
Hoppas du får en skön midsommarhelg! KRAM Sofia

Willy sa...

Have a nice Midsommar.
Groetjes

eivors sa...

Trevlig Midsommar till dig Mari och tack för fina bilder och bra tips.
eivors.tumblr.com

Sussi sa...

Jamen tack för det tipset! Då blir det till att köpa Aftonbladet i morgon, loppistips kan man aldrig få för många av!

Härligt somrigt med smörblommor och prästkragar...så fint!

Kram
Sussi

andi sa...

Är det ändå inte det vilda som är det vackraste? Jag menar din fina bukett! Tack för tips om loppis, funderar på en liten tur.
Så fin grön färg i sovrummet. Det är härligt med förnyelse :)

*Glad midsommar*

Mitt hvite hus sa...

takk for tipset....Dette skal jeg få fatt i...


herlieg bilder....

klemmer o=)

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och önskar dej en Glad Midsommar.Kramar Rita ♥

Hos Otto o. Emma sa...

Vilka underbara bilder! Tur att jag bor nära Sommarhagen och Petterson Berger och kan njuta av blommorna där.

Ha en härlig midsommar själv!!

Kram
Maith

Norregård sa...

Hej!!
Måste köpa tidningen imorgon;o)

Glad Midsommar!!!
Kram Malin

mig & alice sa...

Vill önskar dig en underbar midsommar helg!

Kraam
Melinda

Livet på Vestergård sa...

Ha en riktigt fin midsommarhelg !
Kram Kicki

HÖNSHUSET sa...

Så fina o midsomriga bilder!!!

Önskar dig en fin midsommar!!

Kramar Gunilla

Marie sa...

Ljuvligt vackra sommarbilder Mari!

Ha en fin midsommarhelg!
Kram Marie

Susanne sa...

Med en kram önskar jag dig en riktigt fin Midsommar helg..Susanne

Margareta sa...

Vackra midsommarblommor!Vildbuketten i kannan är äkta sommar.

Ha en fin midsommar!
Kram Margareta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Alltid bra med en lista på loppisar. Under sommaren åker vi ofta iväg på små utflykter, finns det några loppisar på vägen vill man ju inte missa dem.

Alldeles snart är det midsommarafton...vill önska dig en underbar midsommarhelg!
Kram,
Regina

Millas hem sa...

Härliga bilder och vackra blommor!

Trevlig midsommar önskar jag dig!

Kram

Unknown sa...

Trevlig midsommar! Och en bukett vilda blommor ska jag också ut och plocka imorgon.

Kram

Prinsesse Elin sa...

Ønsker deg en herlig midtsommer. Gult og hvitt på bordet her på kjøkkenet også. Vakkert. Klem fra Elin:)

Syster vit sa...

Underbara bilder som alltid, trevlig Midsommar till dig också.
Kram Liselott.

Nordljus sa...

Härlig grönfärg det där!
Hoppas du får en underbar midsommar Mari!
Kram
Lina

Ljuva lantliv sa...

Tittar in och önskar dig en riktigt härlig midsommar! KRAM Anna

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Herlige bilder som vanlig, Mari! Ha nå en fantastisk feiring av midtsommer! Håper været viser seg fra sin beste side.
Klem

gamla skolan sa...

Önskar dig också en riktigt fin midsommar ! Kramar Susanne ♥

Poppins sa...

Trevlig midsommar!
önskar Poppins

Vittran sa...

Önskar dig en rolig och solig midsommar.

Josefine sa...

Heisan Mari...

Så lekre sommerbilder!
Nydelig bukett i den flotte muggen din:)


Jeg har sommergjester for tiden, får ikke blogget så mye disse dagene, men kommer innom igjen snart:)

Stor sommerklem

Amanda sa...

hej!
jag hittade dej igenom lite andra bloggar , jag tycker du har en jättefin blogg!!

amanda

♥ Monica ♥ sa...

Håper du og dine har en fantastisk midtsommer.
Klem, Monica

Lilla Blanka sa...

Hej goa Mari!

Niclas köpte bilagan idag och läste högt.."Mari, är det inte det någon du känner..?" Hihi, jo sa jag.

Bilagan var jättebra, en tidning att spara, som du säger.

Härliga bilder, somriga och vackra!

Kram och ha en fortsatt fin midsommarhelg!
Mia

Matilda K sa...

Hej Mari!
Tack för positiva ord i min blogg häromdagen!
Håller med dig angående gratisblommorna som finns nu, älskar också att använda min samling av kannor för att göra vardagen vackrare...
Fortsatt fin midsommar,
Matilda