Chans till mer utrymme och mer pengar!!


Rosa och grönt, så var det i lillstugans veranda förra sommaren, i år blir det pastellgult....

HALLÅ, gott folk i Falun med omnejd!!!  Töm era förråd och kom och sälj "junket" med oss Lördag 28 maj.

1880-tal eller 1980-tal, allt passar in här! Det som är fult för dig och det du tröttnat på passar någon annan jättebra!

Platsen blir regementet Falun. Bästa läget!

Info och pris i inlägget längre ned, kontakta oss så snart som möjligt så vi kan börja annonsera!!

15 kommentarer:

Hulda sa...

Supert bilde fra lillstugan. Så nydelig med pellisene i vinduene, og det bordet var SÅ fint!

Rose Garden Malevik sa...

Hej Mari
Låter smart...men lite långt bort :)

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter......
redan 80 Fina Bloggar
VÄLKOMMEN
Håkan

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej Mari!
Jag undrar hur lång tid det tar att köra till Falun från Stockholm? I tid alltså.. Vet du? Jag är intresserad att medverka som köpare om det är en rimlig utflykt upp dit:-)
kramkram H.
PS Love your veranda!

Stina sa...

Underbar bild. Gult kommer att bli väldigt fint.:-) Kram Stina

Designe sa...

Så fint du har det på din lillveranda! Fräscht med rosa och gult! Nu vill man verkligen ha färg!Ha en fin söndag! Hoppas solen skiner hos dig! Här är mulet än så länge!

Lilla Blanka sa...

Hej goa Mari!

Underbar bild från verandan, så somrigt och fräscht! ♥

Idag är det ju en riktig sommardag, det skall bli 18 grader och solen steker. Skall bänka mig i solstolen om en stund.

Kraaaam
Mia

Tina sa...

Vakkert og vårlige farger. Deilig tid vi er i møte nå! Det er bare å nyte tiden!

Unknown sa...

Åååhhh så fint du har..Dina krukor med pellisar i är ju helt underbara..:)) KRAAAAM och ha en skön söndagkväll!!!

Norregård sa...

Så fina krukor & pellisar!!! Så somrigt;o)

Synd att det är så långt till Falun...det hade varit en rolig loppis!

Kram Malin

Kamomilla sa...

Vilken fin ide´!

dagdrömmar i vitt sa...

Bra initiativ. Måste fråga om den gulliga kannan och fatet i bild. Var är de köpta och hör de ihop. sååå söta.
Kramkram / Nettan

dagdrömmar i vitt sa...

Hej igen :)
Jag har lite långt till den butiken;) men ska verkligen leta efter den, Och du jag såg att jag har ditt kudd-tyg i vitt i min soffa. Sydde dem myligen. De är så sommarfina.
Tusen tack för ditt snabba svar:)
Kramkram / Nettan

Levindas Värld sa...

Oj det där låter som nåt man vill besöka :) Ja alltså inte för att sälja men för att shoppa...hihi! Jag brukar åka till Falun med jämna mellanrum för att gå på loppis och tycker det är en lagom tur att ta då och då, bor själv i Gävle. Så håll mig gärna uppdaterad!! Vart ligger Regementet om jag får fråga?

Unknown sa...

It's wonderful, what I can see on your new photos of the last posts … so beautiful insights … !!!

I wish you a wonderful start of the week!

Hugs
Tine

Min gata på landet sa...

dessa slitna keramikkrukor har jag varit på jakt efter... ja, jag vet inte hur länge! har du köpt dem slitna eller har de blivit så med åren? jättetacksam för svar
Elin