Blomplockningen fortsätter dagarna i ända;)

15 kommentarer:

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Javisst är det härligt med dessa vackra blommor, hundkex är så fina tycker jag.

Ha en bra dag
Kram Sanna

hemma hos lilla mej sa...

Bara så vackert med hundkex.Ha en mysig måndag.Kramar Rita ♥

Tina sa...

Så vackert!
Jag behöver nog cyklop om jag ska närma mig marken..

kram

Lena sa...

Vackert!
Blomplockning är nog uteslutet idag...Kanske satsa på risodling i vattnet!

Marthina, Holmbytorp sa...

Enkelt och vackert!! Kram.

Ninelin sa...

Fint. Själv har jag en ledsen orkidé som precis tappat sina blommor.
Men utomhus har jag krukor med blomster, som troligen drunknar av att hela himlen öppnat sig. . .

Livet på Vestergård sa...

Ja man måste ju passa på nu när det finns ett överflöd av vackra blommor :)
Kram Kicki

www.InWhite4You.se sa...

Fin blogg du har. Prova gärna lyckan i min blogg.
Kram LEna

Bruno och Mig sa...

Vackert med hundkex. Har spanat in tapeten du har på väggen i den gammelsvenska kollektionen. Jätteroligt att se den i en fin miljö. Ska visa sambon när han kommer hem från jobbet.

Ha en fin dag
Kramar Louise

Två systrar sa...

Vackert ochlätt sräpigt med hundkex :-) eller vovvekakoj som min dotter sa när hon var liten! Vilka snygga oljelampor du har! Kram C

Designe sa...

Såå fint! ..har faktiskt liknande i mitt glasverandefönster! :)

Nicole Dorfmädchenglück sa...

what a lovely blog! Wow!

fröken knopp sa...

Ljuvligt!!!

Kamomilla sa...

Vackert vackert! Hunkex är fint, men ändå är jag lite orolig över att den tar över så starkt och att andra ängsblommor försvinner..

Ensamma om midsommaren är ni inte, den firas i Finland också, precis lika mycket som hos er! :)

Gabriella sa...

Underbart!