Jag och min kompis Annika hade en verklig livsnjutardag i Stockholm i går. Här är vi på Rum & Trädgårdsmässan" i Kista. Vi beundrar den vackra gamla tapeten...


Ljuvliga blomsterarrangemang...



..och vackra vårdukningar, med pampiga ljustakar och det enkla men vackra med en kvist, ett grästrå mm i flaskor på rad....


Och här var det tulpaner i stora billass!


Och så "Tyg och otyg" ,Kerstin Landströms underbara ullfiltar fanns på plats! Full av vårinspiration efter mässan åkte vi in til stan och fortsatte att låta oss bli inspirerade och ladda våra batterier, VAR får ni se nästa gång!

11 kommentarer:

Halmhatt och mamelucker sa...

Låter som en riktig lyckodag! Härligt! Och "min" filt med blå rosorna på bilden. Gillar den mycket.

Trevlig fortsättning på helgen!

Annas skattkammare sa...

Ser jättefint, härligt med en riktig njutardag!
Kram Anna

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

vilka mysiga bilder förstår att ni haft det mysigt
må så gott!
MVH Gabriella

lisashus sa...

Åh, vilka härligt inspirerande bilder! jag kan tänka mej att ni njöt!
Lisa

BLOMSTERDESIGN sa...

Vad härligt att få åka på en sådan mässa med många vackra saker och fin inspiration, det behövs alltid.
/ Therese

Rose Garden Malevik sa...

Hej Mari
va kul att få se lite...vi som inte kommer dit...
gilla tapeten.....
å missa nu inte...

SATURDAY SHOW OFF

redan 64 fina bloggar med..
VÄLKOMMEN
Håkan

Designe sa...

Vilken fantastisk gammal tapet! Påminner om Eijas gamla rullgardin som hon har på väggen i salen! Är det Annika i de fina kläderna där på bilden?! Så underbara planteringar, dukning och fina plädar! Åh, nu går jag igång känner jag..så här mitt i natten!..i 20 graders kyla och mörker blir jag sugen på allt det här du visar! :) Förstår att ni haft en underbar dag! :)

hemma hos lilla mej sa...

Åh, vilka härligt inspirerande bilder! Kan tänka mej att ni njöt!Ha en härlig söndag.Kramar Rita ♥

kråke sa...

Åhh så vackert och den där tapeten...suck:))

kram på dig och tack för underbar inspiration:))

kråke

Lerblomster sa...

Å vad härliga bilder! Hade gärna varit där också!
Men hjälpte min pappa flytta denna helg.
Tack! Jätteroligt att se lite glimtar därifrån.
Kram Annika

G:a Affären sa...

Åhh så inspirerande att besöka mässan med alla växter. Sparris i buketten var verkligen fint!
Där fanns det många filtar! Ja jag skulle verkligen behöva en nu när det är så kallt, du vill ju ha din ifred..

Kramar
Cia