En loppisfyndad gammal tomtetjej med träskor!

7 kommentarer:

Maarit sa...

De där gamla julpynt är nog så vackra! Har mycket mera charm än made-in... Ha en skön juletid!

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så søt nissejenta di er ! God jul til deg !

Anonym sa...

Hu var jo bare utrolig sjarmerende:)
Ønske deg en
RIKTIG GOD JUL
Klem Merete

Ninelin sa...

Vilken fin!

Har en superfin tomte här hemma som min son gjorde när han gick på dagis. Min favorit.

Kram N

Rose Garden Malevik sa...

Hej Mari
hihi,,, jamen den var inte så dum :)
Hoppas Din jul blir fin...

å missa nu inte....

CHRISTMAS PARTY

det är kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Hajan sa...

Tycker också bäst om det gamla Julpyntet.
Man tager vad man haver , sa Kajsa
Varg.

Anonym sa...

Jag har en sådan tomtekille som jag fick när jag var liten. (På 70 talet) min syster fick tjejen. Hon har hand om båda nu, vi tyckte inte att de skulle bli åtskilda =) / Linda