Jag frossar i dem så länge jag kan, gärna ända till våren...

11 kommentarer:

Eva Domis sa...

Ska själv snart köpa mig en bukett tulpaner och väntar att mina hyacinter ska blomma och dofta klart så jag kan börja använda den fina lådan de var planterade i till förvaring, sen får stanna på samma ställe sen den fina lådan men då stängd med lite saker i. Kolla fast på min photobucket om du vill, där finns mycket nytt;)

lisashus sa...

Ja, visst är de fina och doftar ljuvligt! Så fina i den läckra korgen!
Ha en härlig helg!
Lisa

Designe sa...

Åh va härligt! Underbart! Har blå hemma jag med...skulle vilja ha alla färger! :)

ANETTESHUS.COM sa...

Enig! De er så vakre!

Fortsatt fin helg!
Og riktig godt nytt år til deg og dine!
KLEM
anette

Gårdsjenta sa...

Nydelig! Og her er de veldig billige etter jula nå :)

Anonym sa...

Så kjempe koselig kurv med nydelige svibler i:)
Fortsatt herlig helg
Klem Merete

Johanna sa...

Vackert!

Kram Johanna

Anna Filipendula Rudbeckia sa...

Jo men du om julblommorna är så fräscha så skulle jag med kunna ha dem ända till våren..:)underbart fina.

Vilken blogg jag hittade här hos dig..vilken go stil du har..så fint du berättar o skriver..jag smälter.

Lallbacken sa...

Hej Mari och god fortsättning.
Jag ser på alla fina bilder att ni haft en fin jul. Jag håller med om att det känns lättare att ha bjudningar på en vanlig helg.
Ha det bra
Mia

Gabriella sa...

Så fint att ha de i en korg så där:)

Lory sa...

Seguo il tuo blog con interesse.
Complimenti!!!
Ti auguro un felice anno 2014 e
ti mando un saluto dalla Sardegna (Italia)