Del ett av röjningen avklarad!  Sängkläderna sorterade, de förvarades i ett hemskt skåp i badrummet, där allt var huller om buller för att hyllorna bara gick sönder! Den garderoben är död och begraven nu.

Roterade lite med några skåp här hemma, detta gamla fina skåp med gamla tapeten som jag bara älskar, fick flytta in till badrummet där jag nu har någorlunda ordning på sängkläder och så har jag de halsband jag använder hängandes där på insidan av dörren.... och ännu ett nygammalt fint högt brunt skåp fick min sambo som vi hittade på LokgårdenNu är det bara alla kläder kvar, puh....tror jag tar en paus....:)

3 kommentarer:

Thyrasgård sa...

Oj låter som du har lite att göra då men det blir säkert super fint :)

Anonym sa...

Så kjempe herlig bilde:)
Høres ut som du har nok å gjøre ja, gleder meg til å se:)
Ha en herlgi helg
Klem Merete

Gabriella sa...

Så vackert att låta halsbanden hänga framme så där!