Doftljus kan jag inte leva utan. Förändrar en känsla i rummet på nolltid, från ostädat till "städat" :)  Yvelis doftljus är utan överdrift ett av de bästa jag haft, brinner ned, doftar gott och lagom och dessutom svenska och miljövänliga- till ett bra pris!  Vit Mysk & Vanilj, ännu en favorit i raden...Jag har sniffat på ett par till, mer om dem sedan... (men ok , jag kan nämna några andra så länge...Syren & Linne, Gammeldags jul, Gammaldags karameller, Vilda bär & mossa är också stora favoriter hemma hos mej..)

4 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Låter väldigt gott! Visst är det härligt med doftljus! Tyvärr unnar jag mig det så sällan, men ibland får man ju något gott i present. :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh, jag unnar mej det såsom godis vin, inredning o kläder, för mej är doftljus ett måste , har massor i mitt "ljusskåp" :)

G:a Affären sa...

Det märket har jag inte prövat men det får det bli vid nästa inhandling. Annars är mitt favoritmärke Reunion home och vanilj är alltid ett säkert kort, med mysk låter spännande.
Gillar din höstdukning med blandning med det rustika och det blommiga porslinet!
Trevlig helg!
Kramar
Cia

Różana Pracownia Wandy sa...

Witaj - pięknie zmieniłaś nazwę hiacynty na bzy zimowe - prowadzisz bardzo ciekawie swój blog i z przyjemnością tu do Ciebie zaglądam - pozdrawiam serdecznie