Mitt vintersovrum...

17 kommentarer:

Meta sa...

Klar att jag hänger med som vanligt hos dig. Vi är ju vanemänniskor så det är nog inte så konstigt att det inte kommer till så många på den nya. Bra att du håller dig till den här som är inarbetad.
Ha det så gott nu och njut dagen
Kram Meta

Gårdsjenta sa...

så bra, eg henger med videre her jeg :)

Rapport till Vänfors sa...

Hänger med på båda så klart :) Blir dubbelt så mycket att njuta av. Ta det lugnt och tack för att du finns kvar och låter oss följa med på din resa trots att det är slitigt <3

Kram Annika

Halmhatt och mamelucker sa...

Jag följer med på båda och önskar Dig allt gott!
Snart smälter snön!
Kram Annika

lisashus sa...

Här har hänt saker och jag har inte hängt med i svängarna!
Har du kanske gjort som jag - bytt bostad?

Hursomhelst är jag glad att du är kvar och fortsätter att inspirera.
All lycka till dej med ev. förändringar!
Kram
Lisa

G:a Affären sa...

Tror du gör helt rätt! Hur som så hänger jag på!
Önskar dig det bästa Mari och att det ordnar upp sig.

Kramar /Cia

LantlivsAnette sa...

Helt rätt, det är nog bäst så, jag följer dig hursomhelst !! Kraaam Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack alla! Ja, ibland händer det saker i privatlivet som gör att blogglusten o livsgnistan inte är på topp.. jag öppnade en ny blogg " Båtmanstorpet" men inser dessutom att det är sååå segt att börja fr ruta ett så den är nedlagd.

DÄREMOT kommer jag att ha två facebookkonton, både "Nordingården" och " Båtmanstorpet". Tack alla fina människor för att ni fortsätter följa mej!!! Vem vet, kanske jag dammar av instagramkontot ngn dag också :)

Mamma C sa...

Har inte kikat in hos dig på jättelänge nu. Hoppas du fortsätter att blogga också. För jag har ingen fsb.
Kram Mamma C

Signes sammensurium sa...

Jeg følger deg fortsatt, ønsker deg alt godt i livet, håper ting ordner seg for deg!
Klem fra Signe.

Mina dagar sa...

Hej Mari!
Längesedan,men har inte varit inne här i Blogglandia på lääänge. Håller mest till på Insta nu för tiden.
Nu när jag läser här hos dig så hoppas jag innerligt att det känns bättre med det som händer i ditt liv!!!!!
Har du haft din stora födelsedag ännu? Jag hade min nu i Januari. Valde att åka slalom i Järvsö med familjen såååå skönt.
Ev bjudning/fest får vänta tills i sommar.
Hoppas du trivs med ditt jobb! Jag är kvar.
Lova att du tar hand om dig Mari!!!
Varma Kramar
Eva

Designe sa...

Kommer såklart att följa dig vilken blogg/bloggar du än har! :) Vi ses!

House and Garden by Bia sa...

Kul att du fortsätter med Nordingården...eftersom jag har släkt i Dalarna som heter Nordin, hihi...men inte bara därför såklart ;))...gillar din blogg helt enkelt ;)
Kram bia

My kids' Mom sa...

Vad underbart att båda dina hem har sådana fina namn!

Jag är glad att du fortsätter här för det är så trevligt att "titta in hos dej" :-)

Mvh,

Anneli i San Diego

Anonym sa...

Sköt om Nordingården du, det blir bra så.
Jag gillar din blogg. Synd att du måste stånga dig vidare ett tag, men ur det kommer säkert något som är bra för dig.

Odensvi gård sa...

Så skönt att du är tillbaka även om det känns tungt. Har följt din blogg länge och gillar den verkligen. Facebook är snabbt men jag tycker att många tappar de intressanta reflektionerna då det blir mer fokus på bilderna. För mig är helheten viktigare gillar att ta del av dina tankar.
Pia

n o r d i n g å r d e n sa...

Tusen tack alla!!!!!! <3