Idag gör jag sista inlägget i Gruvgatan 13's blogg och facebook. Jag har skött sidorna från begynnelsen och varit timanställd i butiken i över åtta år, så visst känns det lite vemodigt att sluta men jag är glad för tiden jag fick äran att arbeta där, i vacker miljö & med världens bästa kollegor och chef!  

Den sistnämnda, Annsophie, är den som tar över stafettpinnen för sidorna nu, för Gruvgatan 13 kommer att leva vidare, i lite annan form och på annan plats... 

TACK för denna tiden, jag fortsätter dock blogga som vanligt här på Nordingården där jag visar bilder från min gård Nordingården i Dalarna och mitt torp Båtmanstorpet i Västernorrland, så hoppas vi ses även i fortsättningen!

1 kommentar:

Benny sa...

Parting with it takes plenty of replica watches uk. So it really is necessary to produce sure that as soon as you decide to part with all the watch, you have a really good cost for it. There are various factors that have to be considered in selling a pre-owned fake rolex sale. An Omega Seamaster Watch crucial consideration may be the tightness from replica watches sale the band. A tighter band ordinarily brings in even more money than an older looking, worn out, loose band. The condition from the dial is replica watches sale at the same time. Remember that unique dials are valued a great deal more than refurbished dial. This valuation is replica watches uk true even when the unique piece just isn't in tip-top shape. Of course, the supplies employed in your fake rolex sale are going to be considered at the same time. Most buyers generally appear for watches created of white or yellow gold, 14k or 18k, platinum, and even stainless steel.