Jag fixade i ordning logen på Nordingården, istället för att den bara skulle vara ett förråd, nu har jag en till loge, dock stort behov av renovering, faller snart ihop... men halva logen tänkte jag behålla 
(ngn som har tips på nån/några som river byggnader i Västernorrland???- sänd mej gärna ett email isf, tacksam för alla tips! nordingarden@gmail.com

Jag skulle så gärna, när allt är klart och allt junk kört till tippen, vilja skapa en festlig logmiljö i den också...

Och idag hurrar vi för vårt vackra grannland Norge!!!!

2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

Ja att utnyttja en loge om man har en är ju inte fel...kan bli en hur mysig sällskapsyta som helst! Kramis semlan

Meta sa...

En loge är guld värd, kul att du tänker ta reda på den. Har önskat mig det länge men det lär nog inte bli så. Har min koloni nu det får duga det med.
Fina bilder, du är så duktig på att göra fina saker så det blir spännande att se resultatet
Ha det gott
Kram Meta