Välkommen in till mitt Båtmanstorpet...

6 kommentarer:

Den där Marie sa...

Det ser mysigt ut :)

Hajan sa...

SÄLJER DU SAKER DÄR PÅ TORPET?
Eller lever Ni och bor där, undrar om det är samma som i Violans Båtmanstorp.i ÖSTRA HUSBY I Östergötland Där har jag varit en gång, en underbar utflykt,
men sen har jag bara brutit ben
och knäckt revben. ha ha det är ju ben det med.
VILL BARA SKICKA EN HÄLSNING

G:a Affären sa...

Kommer direkt!
Det ser hemtrevligt ut så här från hallen, och jag vet att du har förmågan att göra det personligt och mysigt.
Och jag vill gärna se mer!!!

Kramar /Cia

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fint !! Ha det gott
Kraaam Anette

Nina sa...

Ge ut en bok med dina foton, dom är väldigt inspirerande och vackra..jag köper den bums *kan inte se mig mätt*

n o r d i n g å r d e n sa...

Tusen tack Nina!!! Och alla andra!!! Krya på dej Hajan, nej, jag säljer inget här, det är mina privata bostäder... Mari.