Vackra hem & vackra bilder...


Har ni inte köpt senaste numret av Hem & Antik så kan jag rekommendera det. Jag har sista året upptäckt den tidningen och den faller mej verkligen i smaken. Kolla möblerna i detta hem, ljust, nött, pastell och gamla vackra föremål i ljuvliga stilleben...


Den läckra gröna färgen jag älskar och kuddar i massor..


Rött och grått. gamla burkar, trasmattor, svenskt och allmoge...Jag valde dessa 6 bilder. För att jag kan förlika mej med stilarna. Hemtrevligt och personligt. De är liksom en mix av just det jag själv gillar....Tjingeling!

13 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Tack för tipset ska genast köpa den!
Ha en riktigt underbar dag!
Kramis/LenaS

Mina dagar sa...

Kunde ha varit hemma hos dig:)
Såååå fint!
Sköt om dig och må bäst!
KRAMAR Eva

Hulda sa...

Virkelig et vakkert hjem. Trodde først det var hjemme hos deg! Så skjønne møbler, akkurat slik jeg liker det også. Her har vi satt opp en portal i hagen, til klatreblomster. Kikk gjerne inn. :)

STENLYCKA sa...

Ja, visst är det en jätte trevlig tidning. Bilderna är så fina.
Ha det så gott i sommarvärmen!
Kram Raina

hemtrevnad marie sa...

Ja, visst är det vackra hem!!
Har haft tidningen från starten och älskar stilen...synd bara att den kommer ut så sällan och är så tunn!
kram på dig!!

Mitt hvite hus sa...

Heisan O=))

ja dette magasinet har jeg abonert på i noen år..

jeg liker det og jeg liker virkleig disse bildene du har valgt ut...
så sommerlig og hjemmekoselig...

det bilde du ser veggen og vinduet kunne vært hos deg...


ha noen fine sommer dager..

klemO=))

Susanne sa...

Jodå den har jag,,prenumererar på allt som är vackert att titta i :)
Just denna tidning är härlig..Kram till din sommardag..Susanne

Skogslyckan sa...

Jag prenumererar och detta nummer har jag tittat och bläddrat lite en stund varje kväll innan jag somnar.
Underbart! Kram Pia

Vintage House sa...

Hej,
Ser ut som en mix man gillar få åka och köpa tidningen härlig att ha till sommmaren...
kram
sandra

Unknown sa...

Hej vännen,

Visst är det en bra tidning.
Jag har faktiskt prenumererat på den i flera år.
Dom har på senare tid börjat visa väldigt många hem i vår smak.
Roligt!

Hoppas att din midsommarhelg var härlig!

Ha det bäst
Kramisar Jeanette

mary pernula sa...

Thanks for sharing the photo's I may need to get to the book store and purchase this magazine.............I also wanted to say I love your blog the colors you use are just stunning. I have become a new follower. XO MARY

Tanten sa...

Tjingeling! Det är ju mitt signum, ha ha så roligt. Vi verkar ha massor gemensamt.
Vackra bilder, blir till att köpa den så jag kan frossa vid nästa rast i Höör =)

rustik charm sa...

Så fina bilder:) den tidningen har jag missat så den får man nog ta och köpa nästa gång, tack för tipset.

Ha en härlig helg.
Kram Kristina