Sammanfattning av livslust...


Ellens Dyrops bok Sjarmerende Uterom är en sån vacker och inspirerande bok, en sådan bok jag brukar kalla livsnjutarbok och som jag verkligen kan stå för, gillar varenda sida! Ellens blogg heter Charmerende Gjenbruk.



Här får ni en glimt av boken....Bilderna i den står Helge Eek för.


Vackra bilder, trädgård, blommor, inredning ute, recept på mat och dryck...





En bok jag varmt vill rekommendera, som gåva eller bara som vacker ligga-framme-bok att bläddra i då & då...

Om du beställer i Sverige finns boken här hos Adlibris men även här.

23 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Den låter spännande. Inpirerande nu när sommaren är på ingång:)
Ha en bra dag !
Kramkram / Nettan

Tina sa...

Till allt detta fina du visar saknas bara sol och värme nu...

Ha en bra dag!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tack för ett fint tips!! Fina bilder från boken som verkar vara en fin inspirationskälla nu när vi har några månader av uteliv framför oss nu=)

Ha en fin dag!
Kram,
Regina

LantlivsAnette sa...

Nämen ohh så fin bok..vilka ljuvliga bilder !! Nu längtar man ju ännu mera efter sommaren då man ser boken !!
Kraaam Anette

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jättefin bok med underbara bilder.
Längtar efter att få sitta ute i trädgården med en härlg tallrik grillat och ett glas rött... Så kändes det när jag såg boken :)
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Stina sa...

Härlig bok.
Vill ha lite uteliv nu, med sommar och sol så man kan klampa runt i trädgården.:-) Kram Stina

Fru R. sa...

Ser ut som en flott bok med masse inspirasjon. Gir aldri opp håpet om sol og varme dager :)
Klem Mette

(eddas) sa...

Har akkurat kost meg gjennom den over 2 kvelder...:)Mange goe tips og oppskrifter.Og så skjønne bilder...
ha en frydefull vårdag...
klemklem

Jord under naglarna sa...

Vilken fin bok!

Jag gillar färgen på dina penséer, lite bleka pastelliga, väldigt söta!

Vintage House sa...

SEr ut som en ljuvlig bok.
Så fina bilder du har tagit:)
ha en skön dag
kram
sandra

Martina Andersson sa...

Kikar in hos dig idag och nujter av ditt fantastiska hem =) Hoppas att du får en underbar dag min vän Kram Tina
Ska absolut kolla in adlibris =)

mariaemb. sa...

Oj så mycket härlig inspiration!! TACK!

Kram Maria

C. Tvillingmamma sa...

Alltid kul med ny inspiration!

Designe sa...

Åh vilken underbar bok och jag gillar även hennes blogg! Så snygga foton oxå! Bra att du påminde mig om att kolla Adlibris! Jag måste ha penséer NU! :)

June J. Larsson sa...

Åååå så vakre bilder! Takk for en liten "tjuvtitt" i boken! :)
Jeg har boken som heter Sjarmerende Gjenbruk fra samme dame/damer. Nydelig den også!

Ha en flott vårdag!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

alexandranatalia sa...

Vilka underbara bilder! Vilken underbar blogg!

Norr om Köpenhamn sa...

Härlig bok, som gärna hade fått ligga på mitt soffbord :o) Jag fick en annan fantastisk bok av min bloggvän i helgen, den visar jag senare i veckan :o)

Ha en fin dag!
Kram Ulrika

ide-puffen sa...

Åh den ser så vakker ut. Har bestillt den og gleder meg til den kommer.
Kos onsdag
Randi

Puumuli sa...

Jag var en av de lyckliga bokvinnarna i utlottningen som Den Grönne Baljen ordnade härom veckan! En härlig bok!

Kram
Sari från Puumuli

Min Svägerska och Jag sa...

Vad fin bok, den ska jag kolla upp. Tack för tipset.
Mvh
Linda

Unknown sa...

Tusen takk for at du skriver så hyggelig om den nye boken min...
Bloggen din er som vanlig full av herlig inspirasjon og vakre bilder.
Klem...Ellen

Frøken Anker sa...

Flot bog. Jeg glæder mig til at se den. Den er bestilt.

Hav en dejlig fredag

Unknown sa...

I love your blog, just found it today and have added it to my list. Your photos are very nice and I love the photos of your house. I will be visiting often!
Have a great weekend!
Chris :o)