Här har du chans att rensa och tjäna en slant!


På regementet i Falun Lördag 28 maj

.....kommer jag och Lisbeth att anordna en stor bakluckeloppis!

tiden blir kl 10-16 men man kommer/åker givetvis när man själv vill.

 Priset är 100 kr.
Ta chansen att tömma ditt förråd på junk så du kan tjäna en hacka och köpa nytt junk =) Och självklart behöver man ingen bil utan vill man bara ställa upp ett bord på en ruta så går det lika bra!!

Vi kommer annonsera på flera ställen i media.

Meddela oss så snart som möjligt! Inget är bindande och du betalar på plats.
Kontakta mej på : nordingarden@gmail.com  ELLER Lisbeth: lisbeth.bagarstugan@hotmail.com

(Uppdaterat, vi är redan ca 30 stycken, både bloggare och icke bloggare men vi blir gärna många flera så anmäl er gärna, det kommer bli en toppendag!)

22 kommentarer:

Lisas torp sa...

Vilket bra initiativ! Det blir nog något sådan i sommar för mej också!
Lycka till med loppisen!
Kram
Lisa

(eddas) sa...

Hadde vært veldig gøy:) men står på marked i oslo hver helg:)
ha en fortryllende vårdag..
klemklem

Charlotte sa...

Så himla bra initiativ! Så skoj! Hade väldans gärna åkt upp men jag ska till Falun på fredag redan. Med dom här bensinpriserna så är det kostsamt! Men ett bra initiativ! Hoppas det blir lyckat!

Susanna sa...

Vilket bra förslag!!! Hoppas att ni får med många!!!

Ha en fin torsdag
Kram
Sussi

Stina sa...

Det lät spännande. Ska kika runt här hemma och fundera lite på saken.
Kram Stina

Hanna sa...

Vore det närmare skulle jag komma på studs :)

Kikar in för inspiration, underbara bilder.. as always hos dig!

Ha d gott!
Kram Hanna

Hulda sa...

Så flott reklame for Sjarmerende uterom, under her. Jeg har også nylig hatt innlegg om den. Fikk boka dersom jeg laget innlegg for den. :) Det er kanskje det du også har gjort. :) Herlig innlegg om den.

Puumuli sa...

Det är alltid trevligt med bakluckeloppis! En sådan ordnas här i vår stad nästa gång 8.5. och det är tusentals människor som besöker loppisen. Lycka till med er loppis!

Kram
Sari från Puumuli

Lilla Blanka sa...

Åh det låter underbart Mari, önskar att jag inte hade så långt upp dit..

Kram
Mia
Ps förlåt att jag varit så dålig på att kommentera på sistone, har bara klarat av att smyga in och njuta av dina fina bilder ♥

Lerblomster sa...

Lycka till! Hoppas det kommer många intresserade både bakom borden och kunder! Soliga vårhälsningar från Västerås

Pilgården-Susanne sa...

Oh vilet bra initiativ! Jag kommer kanske och handlar =) Har sålt en massa på Tulavippan redan. Öppnar ju min butik i början på juni så jag har fullt upp. Du är välkommen! Lägger ut mer info så småningom på bloggen.
Kram Susanne

Designe sa...

Så fin bild! Men..det var en annan bild för ett tag sen. I min bildlänklista ser det ut som om det är en vecka sen du gjorde inlägg och då är det blommor på bilden! Konstigt!:)

Hagbacken sa...

Hej Mari!

Tack för din kommentar :) ska absolut kolla upp den helgen hur det ser ut med jobb och ev andra inbokningar ;)

Hör av mig om jag vill sälja!

Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Lycka till:)

Ha en fin
kväll
Kraam Susanne

Skogsdoft & havsbris sa...

Det låter kul! En bakluckeloppis ordnades för ett par år sen i vår by men tyvärr var det inte så många som ställde upp vilket var synd, det var ju ett jättebra initiativ. Det kommer säkert att gå mycket bättre för er!
ha en fin fortsättning på veckan!
Kram

tre nyanser av vitt sa...

Åh vad kul! Synd att man bor så långt ifrån. Det kommer nog att bli lyckat.
Kram Marie

Vintage House sa...

vilket härligt intiativ bor något lågnt i från dock.
ha en skön kväll
kram
sandra

EKTE INTERIØR sa...

Jag bor långt bort (det blir i Falun eller?) annars hade jag hängt på. Vilken rolig grej, precis i min smak! :-) Kul att sälja och träffa alla med samma intresse.

Systrarna Virrpannor sa...

Åh vilket roligt initiativ :)

Vi har funderat på att sälja på loppis men uppe vid Rusta men det här låter som ett ännu bättre idé.

Ska kolla upp om det datum kan passa.

Kramar Mia

Krillas Krusiduller sa...

Men vilken rolig grej!!:) Skulle jag inte bo så långt bort skulle jag absolut vara med!!:)

Lycka till rara du! Kram C

Mitt Vita Björkebo sa...

Å vilket underbart bra intiativ...
Klart JAG vill vara med!!!
Har skickat ett mail till dig =)..Va SKOJ!!!
Ha en fortsatt skön onsdag...
Kram ANNA

Himlavit sa...

Ååå va kul, jag bor ju i falun och vill vara med... Hör av mig till er omedelbums =D
Kram från mig
Tessan