Från Norr till Söder....


....släpas väskor veckorna igenom. En ny favorit till samlingen är denna väska . Jag är som jag skrev förut väldigt förtjust i väskor och tycker om att förnya dem såsom sjalar och annat efter humör, kläder, årstid mm...  Och eftersom jag är på resande fot ofta, både i jobbet och privat, använder jag väskor dagligen.

Nu har jag hittat en både skitläcker och praktisk. Så lämplig storlek för det lilla extra som behövs för en weekend tex eller som stor handväska. Jag har sneglat på dessa Cath Kidston-prickiga väskor förr men slog nu till och köpte denna på Countrystyle


...bara älskar denna ljuvliga gröngrå färg med prickar och oömt material, vårens favorit för mej! Nu ska jag packa väskor. Igen. Mot Norr i fjällvärlden 2 ggr och en gång till Skåne ska hinnas med denna vecka...

14 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Godmorgon vännen!
Oj så söt väska.. är själv så förtjust i cath Kidstones väskkollektion.. speciellt till sommaren.
så fin med prickar och så snygg färg.

Själv köpte jag en på rea när jag var i London sist.. tog faktiskt fram den igår.. vilket sammanträffande.

ha en bra vecka i allt ditt resande.. du får verkligen se Sverige du..

kramar
Ann-Catrin

Millygarden sa...

Söt väska i vckar prickar..en sån hade jag gärna haft.

Kram och en fin söndag!
/Marina

LantlivsAnette sa...

Gomorron vännen !! Åhh vilken söt väska, förstår att du föll för den..
Jaa, du packar och far från norr till söder, såå roligt..
Du får se olika årstider, för just nu så har vi ju full vinter här i norr..
Ha det gott
Kraaam Anette

Mamma C sa...

Den var fin med sina prickar och en härlig vårfärg. Ha en fin söndag.
Kram Mamma C

Annika B sa...

Jättefin väska! Ha en bra vecka på resande fot.

Önskar Annika B

living room tables sa...

Hello
Från Norr till Söder....
Thanks for putting up, very good stuff, It is pretty ideal for everyone.
Thank you!

G:a Affären sa...

Den var alt bra fin! Den grågröna färgen blir inte alltför stor kontrast till prickarna så helheten blir ändå lugn.
Skön söndag Mari,
/Cia

Thyrasgård sa...

God förmiddag MNAri, vilka mysiga bilder på den snygga Cath-väskan (en av mina favoriter, tycker formen är så fin.)
Kram Kicki

Vi i Villa Ville kulla sa...

Gud vilken läcker väska!!!!Vill bara haaaaaaaa!!!!!
Ha en trevlig vecka i ditt resande !!!!Kramar Lotta

Anna Nilsson sa...

Den väskan var fin! Jag köpte faktiskt en plånbok från Cath Kidston hos Countrystyle nu i veckan! :)

♥ Fyra årstider sa...

Å vilken fin väska min vän, den blir snygg på dig.

Kram Lotta

Gabriella sa...

Vilken underbar väska, så söt! Jag har också en förkärlek för väskor=)

Designe sa...

Vilken superfin väska! Ser praktisk ut oxå! I like! :)

Tina sa...

Den var riktigt fin, jag gillar också!

Ha en fin 'på resande fot' vecka!