Mina olika stilar....


Jag är nog ganska bohemisk med militäriska inslag i min klädstil. Men använder byxor lika ofta som klänning. Boots och stövlar.... Sjalar, väskor, halsband och läppstift är svåra att motstå tycker jag;)


Klänning La Redoute , sjal Flash.


Den gosigste och följsammaste tunika man kan tänka!  Från Repeat/Nordljus. Sjalen kommer från Lucky Lina.


Min NorskItalienska väska kommer från  Napapirji


Underbar och lättburen vacker tunika från Lucky Lina, Nordljus eget klädmärke...




Vita toppar använder jag ofta och kanske ngn vit detalj. Här vackert halsband från Anna Örnberg och vit sjal från Lucky Lina.


Älskar min gröna mjuka bohemiska munkjacka inköpt i en butik i Göteborg jag inte minns namnet på...


Hittade ett passande halsband på Indiska till mina lejongula...


...byxor från Cubus. Sjalen kommer från Wassens i Göteborg


Mitt läderarmband i orange från Baglady.  Jag har förövrigt ganska mycket orange, älskar den färgen på läppstift, smycken, sjalar, jeans , topar och tröjor...


Såna här skor traskar jag mest runtomkring i och en tröja...sammanfattningsvis shoppar jag mest mina kläder på Bon aparte, Nordljus, Indiska  men även Kapp-ahl, Vila mfl.


...och om jag ska vara ärlig så ser jag ofta ut så här när jag skrotar runt på Nordingården, byter dock om innan jag åker och handlar så inte folk tror det är krig;)  Stövlar Din sko, sjal JC . Militärbyxa M60 från överskottslager... NU har jag bjudit nog på mej själv idag;)

16 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

"Så folk inte tror att det är krig", hahha! Det syns klart och tydligt på din stil att du där precis som i inredningen tänker mycket på färger och vad som matchar. Skulle vilja komma dit själv men är oftast så ointresserad, kommer på mig allt som oftast att inte ens ha bytt om från gårdskläderna innan jag åker och handlar...traskar runt med värsta ladugårdsstövlarna. Ibland skäms man när man kommer på sig själv, stackars mina barn också som tar sig för pannan. Då skrattar jag gott!
Ska bli så kul att se din stil irl!
Ha den finaste av dagar!
Eija

No34 sa...

Vilka underbara kläder, verkligen!! Mjukt och skönt och ledigt ska det vara !! ha det gott denna soliga onsdag!! Kram Kate

The Secret Garden sa...

Ramlade dit direkt på den där gröna jackan med broderier.

Jag brukar också byta innan jag ska visa mig "officiellt" nånstans, hihi, annars så skulle det se ut som en soffpotatis var ute och rörde på sig, mysbyxor med knän på och ofta rätt så jordiga och en tröja som definitivt sett sina bättre dagar. :)

//Boije

Dagar hos mig sa...

Gillar kläderna jättemycket! Superfina

G:a Affären sa...

Ja nu har du bjudit på dig själv Mari. Kläderna stämmer överens med hur jag föreställt mig, personligt, bohemiskt och bekvämt, om man nu måste sätta etiketter... Munkjackan är verkligen en goding och jag förstår att du älskar den! Och orange i alla nyanser är så fint.
Ha en fin dag,
/Cia

Designe sa...

Såå härlig stil! Lite bohem, färgstarkt och bekvämt! I like!:) hihihi..leker du krig därhemma?! Ha en bra dag!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla mycket fina kläder.Ha nu en skön och solig onsdag.Kram Rita ♥

Hulda sa...

Så flotte bilder av vakre klær! Utrolig fint stylet i farger og tilbehør. Lekkert, Mari!

Rapport till Vänfors sa...

Vilken härlig garderob...i princip allt hade jag gärna hängt upp i min:) Din gröna munkjacka...mums. Snälla, försök att minnas vart???
Och var det länge sedan? Den var så läcker.
Kram Annika

gamla skolan sa...

Så snyggt alltsammans !!!!
Kramar // Susanne ♥

Sallys hus sa...

Hej hej!
Kul att få se bilder från din "garderob"...och neej...haha...jag trodde nog inte att du skrotar runt där ute i fina tunikor, sjalar och nytt läppstift... det ser ju bara fint ut på bild...sanningen är ju denn att man inte har någor störe lust att smutsa ner/föstöra sina skatter i garderoben...;)
Vilken underbart fin bild från er hall.
Ska bli spännande att få se vad det blir för tapet där...;)
kram o ha en fin dag!
Katarina

Ann-Sofi MATSAFARI sa...

Pippitröjan har vi gemensamt, jag älskar min och vill ha den nästan jämnt! och jag blir lite avis på alla dina fina smycken och dina härliga skor:)

Anonym sa...

unique clothing ... and there is something there!

tindra lite mera sa...

Hej!
Precis i min smak jättemysiga och fina! Små medel som är som pricket över i-et sjalar och halsband armbandet superfint!
Converse kan man aldrig få nog av,har i alla slags kulörer1

Kram Katarina

furniture office sa...

HI
Really Fantastic posts in this post there are many information about what i need.
thank you!

Krusidull sa...

Tack för att du bjöd in ;)
Kram
Krusidullan