The scent of summer


En kvist doftande schersmin och nyfångad fisk, det är en doft av sommar....

18 kommentarer:

Anna-Paulina sa...

Ja verkligen, det är det. Det finns många dofter som är sommar, man skulle vilja sätta dom in en burk så man kan ta fram dem på vintern =) Härlig blogg du har, Jag blev alldeles rofylld här inne.
Kram/ Anna-Paulina

(eddas) sa...

Ja..det er det absolutt...her jeg er er det regn og vind:(
kos deg
eddaKlemmer

Mys och hemtrevnad sa...

Schersminen doftar bara så härligt...jag har med flyttat in en kvist och njuter av de söta små blommorna på köksbordet...kramis semlan

Hulda sa...

Ja, er alltid spesielle dufter man forbinder med ulike ting. Myggspiral og solkrem er sommerdufter for meg, hihi.. ;) Flott bilde, så vakkert sammensatt.

Lisas torp sa...

Vilken ljuvlig sommarbild!!!
LIsa

Love Your Homes sa...

Mmmm.....nyrökt aborre skulle sitta fint just nu, det är sommar också. Lägga nät på blank sjö.

Schersminen har sagt tack o hej i Stockholm för i år, jisses vad torrt det har blivit sista veckan i markerna.

Må så gott o klia lite på Oscaria, ge henne en tass från oss.

Ia

Maria Krusagården sa...

Vilken underbar bild!
Kram Maria

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken vacker bild!
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Livet på Vestergård sa...

Ja det är det verkligen!

Börjelundskan sa...

Härlig bild, ..... schersminen är en underbar blomma, har haft flera buketter inne i sommar och det är underbart varje gång man kommer in från trädgården och känner hur det doftar i huset.

Nyfångad fisk är väl så där för mig, ....men därimot en nyrökt makrill kan få det att vattnas i munnen på en. De är sommar de :D!!

Ha en skön dag. Kramelikram Cin

It's me sa...

Enjoy a beautiful summer!!! love Ria...

Felix sa...

Åh, så härligt somriga bilder du visar i dina senaste inägg! Har inte bloggat runt så flitigt, så jag hade missat en del ser jag.

Sommarhälsningar
Elisabet

Bralliz sa...

Mmmh... Kan känna doften enda hit när jag ser din vackra bild!
Happy day sweet one!
xoxo alice ♥

giveto sa...

what a beautifull photo !!

hagagården sa...

Hej
Tack för titten,du undrade vart jag köpt glasen,dom köpte jag på en billighets affär här i gävle som heter ove jansson eller lundells säljlager,mycke krafs har dom där men ibland kan man hitta något fint och prisvärt.
Kram o ha en fin kväll.
ninni

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det sommar. Vår schersmin börjar att tappa alla blommor så jag njuter så mycket jag kan de dagar det fortfarande finns blommor kvar.

kram Ullis

Malmkakan sa...

YES! Instämmer helt och fullt! Det är sommar det. I morron drar familjen Malm och provar fiskelyckan.

Kram, Cecilia

Drömmen om ett torp sa...

Vet jag har sagt det förut, men kan inte se NOG av din lillstuga...den är såå underbart mysig, du har så fint där ME LIKE :)