Gästbloggerska!


Jag har fått äran att gästblogga i härliga butiksbloggen Nordljus, kika in här


9 kommentarer:

Hulda sa...

Superflott innlegg du har hos Nordljus, Mari. Måtte inn og legge igjen kommentar til deg der også. ;) Du er jo favoritten min!

Maria sa...

Gud så roligt Grattis. Nu skall jag in och kika på vad du skrivit. Kram Maria

Ardisia sa...

Hej Mari! Det var ett trevligt inlägg hos Nordljus, mycket inspirerande bilder! Jag älskar också förbereda fester, middagar; duka och laga mat, servera & underhålla =)

Ha en fin vecka!
Kram Mia

rosenälvorna sa...

Hej, vad jättekul för dig! Ska läsa mer noga när jag inte är så trött så ögorna går i kors:) God natt! Christina

Helena sa...

Hej! Vilket trevligt inlägg du gjort hos Nordljus! Och vad roligt att du hittade till mig, så att jag kunde hitta till din fina blogg, som jag redan har lagt till bland mina favoriter i datorn! Kram!

Anonym sa...

Vad roligt!!! Ska genast ut på nordljus sida och läsa.

Kram Mona.G

Bleu Chine sa...

Hello from south of France ! I discover you blog today, it is very simple and "chic" as we say in France. Your tables and arrangements are very nice. There is so much light despite the weather. I will come back. Stéphanie

MODERN COUNTRY sa...

Herlig varme og fine farger, og skålen er så snygg !! Så moro at du gjesteblogger også :)

Undrer om du vil delta på min collage jeg skal publisere senere i Desember ? Med et bilde av dekorasjoner med materialer hentet fra naturen ? Snille Mari vær med, du lager alltid så fine saker :)

Send meg et bilde hit :

vinterhvitt@online.no

Klemmer i masser, Aina

Tidsmästarinnan sa...

Halloj Mari,
ja självklart kikar jag in! Då ses vi där hörru :-)
Kram kram
Susanne