Adventsutlottning!


I samarbete med butiken Gruvgatan 13 har jag en utlottning!  Njutbara ting till dig själv eller kanske som passande julklappar?

Första pris, ett helt ljuvligt gott doftljus med doft av kanel & apelsin ( Sprider en underbart julig doft i hemmet, en av mina favoriter, påminner lite om såna där amerikanska kaneltuggummin i doften innan det tänds)...


..och i Andra pris ett badsalt/arombad från Munkholm. Ett bad att unna sig i julstressen eller kanske som fin julklapp.

Allt du behöver göra för att vara med är att lämna en kommentar i kommentarsfältet nedan. Bonuschans fås såklart om man länkar till denna blogg/inlägg och lägger till er på "gillalistan" för Gruvgatan 13's facebooksida, här.

Lycka till gott bloggfolk,  två vinnare presenteras här den 4 december! Och fler utlottningar kommer äga rum i denna bloggen framöver, så håll utkik!

160 kommentarer:

anise sa...

Gomorron
Så klart vill jag vara med och pröva lyckan hos dej..kommentera länkar och gillar så jag får en bonuschans oxå..jättefina vinster..
Kram på dej
Anita

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jaaaaa! Jag vill gärna vara med! Lägger en kommentar och hoppas på turen!!
Ha en bra dag å kram!!

Katja T H sa...

Klart man måste prova lyckan. :)
Att 'Gilla' var ju enkelt när det är så härliga produkter. :)

Puumuli sa...

Jag deltar gärna i utlottningen!

Ha en fin första adventvecka!

Kram
Sari från Puumuli

Isabelle sa...

Vilken rolig tävling! och fina pris!! Jag är med och tävlar! :-)

Kram Isabelle

Mia sa...

Åh, vill jättegärna vara med i den här tävlingen! Lite doft av kanel och apelsin här skulle verkligen inte vara fel nu! :)

Ha en fin dag!

Nilla sa...

Hej,

Vilka fina priser du har! Självklart vill jag vara med och hoppas på att fru fortuna är på min sida :)

Tack för en inspirerande blogg, är inne varje dag och tittar omkring fast jag är urusel på att lämna någon kommentar *skäms*

Ha en bra dag!

Kram Nilla

hemma hos lilla mej sa...

Åh, vill jättegärna vara med i den här tävlingen! Lite doft av kanel och apelsin här skulle verkligen inte vara fel nu! :)

Ha en fin dag!Länkar från min blogg.Kram Rita ♥

Vitspets sa...

Jag är med i den här fina tävling .Ha en fin dag Kramar Karina

Dronninghuset sa...

å ja, jeg ELSKER Durance sine duftlys og ønsker meg veldig et akkurat slikt til jul...
det hadde vært helt toppers.
håper på lykke og hell,
klem
TOVE

Anonym sa...

Det är klart jag vill vara med o tävla om dessa fina priser. Tyvärr har jag ingen blogg, men håller tummen ändå. Och på Gruvgatan 13 är jag redan stammis :-) // Kicki

Ett ögonblick sa...

Jag vill också gärna vara med...älskar dofter och ljus, så jag tror att jag är kvalificerad för tre lotter genom kommentar, länkning med bild och FB.

//lisamaja

Emelie sa...

Jag prövar lyckan jag med! //Emelie

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla om dessa doftpriser. Tar 2 lotter har gillat på facebook också.

Ha en fin start på veckan!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Tranbärsgården sa...

Vill gärna vara med och tävla, länkar även.
Du har en så inspirerande blogg!

/Anna

sofia sa...

finfina priser!! :)
sofia@meandmyhome.se

lugnet sa...

Så fina priser! Vill gärna vara med:)
Kram//Ulrica

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

emilias gömmor... sa...

Känner doften ända hit:)) Japp, jag vill också vara med!

Kram Mimmi

Julida sa...

Jag vill oxå vara med! Gillar redan på FB....

/Ulrika

KROnPRINSESSENE sa...

Jeg prøver lykken med 1 lodd :)
Ha en fin uke.
Klem May Helen

G:a Affären sa...

Såklart jag vill vara med och tävla om goda dofter! Bonuschans med länk, kommenterar och gilla på FB.
Önskar dig en bra start på veckan.
/Cia

mormor sa...

vil gjerne prøve lykken med 1lodd;) turid.grubben@gmail.com

JämtNina sa...

Ingen blogg och inget facebook (jag är nog den siste som inte har det?) men tävla vill jag.
Älskar allt som har med dofter och bad att göra så det här vill jag inte missa att vara med på :)
Kram JämtNina

Maliva`s verden sa...

Min favoritt juleduft....så jeg vil veldig gjerne være med i trekningen;o) Spennende! Ha en fin dag! Klem fra Maliva

gamla skolan sa...

Åh ! Jag älskar dom där doftljusen , Lavendel brukar vara min favorit , detta har jag inte provat !! Vill självklart vara med , länkar och gillar för att öka mina chanser :)
Kramar // Susanne ♥

Marie Rosén sa...

Sedan jag hittade din blogg så är den jag hoppas vara uppdaterad när jag varje morgon ska sätta mig vid datorn och läsa bloggarna:) Du är så otroligt inspirerande. Med vänliga hälsningar Marie

Anonym sa...

Åh vad kul med en tävling som man kan vara med i utan att man har vare sig blogg eller facebook!

MVH "Gammeldags" Ulrika

Vardag och flärd sa...

Vill gärna tävla om ljuvligt saker! Har länkat så det blir väl 2 lotter.
Kram Eva

Anonym sa...

Åh, nu blev man sugen på bubbelbad, det gäller att inte somna bara :-p
Jag vill gärna vara med med en lott, du når mig på cfunseth(a)hotmail.com om det skulle bli aktuellt!
MVH
Carin

curlingmamman sa...

Såklart att jag vill vara med, 2 lotter till mig då jag gillar på facebook också!
Älskar doftljusoch min favorit är precis slut kram kram

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och prova lyckan i din trevliga utlottning! Hoppas på tur med en lott
Britt
britt.jonesig@telia.com

Jenny sa...

Hej Mari!
Hoppas du haft en mysig helg!

Vad trevligt med utlottning! Jag är gärna med o länkar med bild hos mig!

Ha det bra!

Kraam Jenny

Lise sa...

Hej!

Självklart vill jag också prova turen :)) Stort tack för all underbar inspiration jag får från dig!! Självklart "gillar" jag Gruvgatan 13 på FB!

Varma hälsningar

Lise

Anonym sa...

Jag är med=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Sofie Strahl sa...

Jag, Sofie, är en väldigt spänd och stressad människa som tidigare endast kunde koppla av med ett varm bad. Just nu bor jag i en lägenhet utan badkar och har inte kunnat ge mina spända muskler en chans till avkoppling på 6 månader.
I januari flyttar jag till en ny lägenhet med badkar. Det ska jag fira med an lyxkväll i badet tills jag blir ett russin. Det hade varit underbart att få badsalt till premiärbadet. Eller ett doftljus för den delen... :)
Kram Sofie

Frida Karolina sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla. Jag har både gillat deras facebook-sida och länkat till tävlingen på min blogg. Kram!

Elins Lantliga Drömmar sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla i din fina tävling. Länkar via min blogg.

Kram!

Lili sa...

Jag är gärna med.

gillat Gruvgatan 13's facebooksida med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

TrädgårdsPrinsessan - Annika sa...

Så trevligt, klart man vill vara med :-) Länkar också!

Ha det gott!
Annika

Sandra sa...

Jag vill vara med och tävla :)

Carin sa...

Klart att jag vill vara med att tävla på minfavorit blogg!!!!!!!

Anonym sa...

Jag är också med och hoppas på tur med en lott.

Babsan
bopsi@telia.com

Sigbritt E sa...

Jag hoppas på tur och gillar också på F. Hälsningar Sigbritt

Anonym sa...

Jaa....jag vill också gärna vara med och tävla!
Glad Advent!

Catharina i Köping

Camilla sa...

Åh, Durance är min doftljusfavorit! Håller tummarna nu då.;-) Jag har slutat med min blogg men jag "gillar" Gruvgatan 13, har varit där vid två tillfällen, underbar butik!

Trevlig 1:a advent!
Camilla ( fd LivingbyMilla)

Meta sa...

Hej! jag önskar dig och de dina en fin Advent! Och önskar en lott till mig.
Meta

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med i tävlingen med de fina priserna! Skulle sååå gärna vilja känna doften av kanel och apelsin! Tyvärr är jag ingen facebookare eller ägare till en egen blogg så jag får förlita mig på turen!
Tack för en underbart inspirerande blogg, jag tittar in flera gånger i veckan men är urdålig på att lämna kommentarer! Ha en trevlig advent!

Vänliga hälsningar Erika, Altersbruk

Anonym sa...

Hej Mari!
Jag vill gärna vara med i din tävling. Gruvgatan 13 är en mysig affär, den besöker jag ofta.
Ha en fin kväll.
Hälsningar
Gun-Britt

Änglarum sa...

Hejsan! jag är gärna med.länkar o gillar på fb..kramiz Jessica

marie sa...

Vill självklart vara med och tävla, gillar din blogg=)
Marie

cecilia sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar om lite julig doft eller ett härligt badsalt till julbadet.

mvh Cilla

cat sa...

Åhå, härliga doftljus gör alla glada. Jag satsar på bonuschans, både länkar och gillar på fb.
Ha de gott. Catarina

Evelina sa...

Jag vill vara med och tävla! Har gillat på Facebook. :)
/Evelina B

Mille sa...

Klart man är med och hoppas på att vara en av de lyckliga få att bli belönad för troget läsande. :)

Allt gott!

/Mille

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med o tävla o hoppas så klart på tur! (gillar på fb) Hälsn Åsa lissdaniels@telia.com

Anonym sa...

En inspirerande blogg som ger lust att förändra hemma och göra det ännu lite mera mysigt.
Längtar till julen och alla dofterna som då infinner sig i huset. Trevlig första advent! /Miah

Mira sa...

Fine gaver!

Blir gjerne med, med 1 lodd!

Klem fra meg!

rosenälvorna sa...

Hej, jag gör ett försök bland alla andra:) att vinna dessa härliga saker, länkar också. Christina

Mina dagar sa...

Oj, så många som är med! Det där ljuset måste jag köpa om jag nu inte har turen att vinna det.
Dom är ju inte direkt gratis, tyvärr.

Skulle ju som vi så många gånger förr sagt, vara jättekul att träffas men det är ju inte det lättaste.

Självklart köpte jag Lantliv när du var med. Så kul läsning och fina bilder!

Må bäst!!!
Kram
Eva

Ps. Jag kommer nog "aldrig" gå med i Facebook!!

Anonym sa...

Jag vill vara med och försöka vinna. Hälsningar Åsa
cedergren@telia.com

Emma sa...

Vill gärna vinna:)

Inger sa...

Älskar kaneldoften ... vill gärna vinna ljuset.

Inger

Anonym sa...

Jag kommenterar naturligtvis jag med. Inte vill jag missa chansen att hänga på denna väldoftande utlottning. Tack som alltid för en inspirerande bloggläsning.
Hälsningar Anna-Carin (utan blogg)

Hem och Harmoni Marie sa...

Så klart man vill vara med på chans till vardagslyx!
Jag tar max antal lotter, man vill ju ha en bra chans att vinna. :)

Ha det gott Mari,
Kram Marie

HEMMA sa...

Oj, självklart vill jag vara med och pröva lyckan. Vilka fina vinster du har, håller tummarna!
En fin dag till dig, MALIN

Viktoria sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla, även fast jag aldrig vinner :) Men en vacker dag så kanske även jag har lite tur! Jag gillar på facebook också!

Vita hjärtan sa...

Jag tar gärna en adventslott :)

Kram Annemari

Sara sa...

Jag vill också vara med! Superfina vinster!

Kram, Sara

Mamma C sa...

Åhhh, klart jag vill vara med. Jag länkar från min blogg.
Kram mamma C

Anonym sa...

Ja tack, jag är gärna med i utlottningen!!! Håller tummarna =)

Hälsningar från Krista i Bollnäs

marina_hersler@hotmail.com sa...

Jag vill sluta upp med att gruva
för nu vill jag vinna detta ljuva
med doft av kanel och apelsin
blir rummets aroma god o fin

Tack!
MVH
Marina

marina_hersler@hotmail.com

buppbupp@hotmail.com sa...

Har nyss hittat hit, verkligen inspirerande bilder! Imponerade förresten på släkt och vänner med din varma äppledrink förra veckan! Blir sjukt sugen på sakerna du lottar ut, dessutom fyllde jag nyss trettio så en försenad födelsedagspresent hade inte suttit fel.

Kärlek och respekt, Jenny

Eddan sa...

Vilken härlig utlottning, jag är gärna med och tävlar.

Jag gillar Gruvgatan 13 på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson).

Har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

Kram från Anette

Anna sa...

Precis vad jag saknade förra julen!
Nu håller jag tummarna!

Anonym sa...

Hej!

Älskar verkligen de saker du lottar ut på din blogg! Jag köpte ett doftljus av samma märke du lottar ut men med doften "Cotton Flower". Den är otroligt bra och sprider doften i rummet även när den är släckt! Nu tänkte jag ge mig in här och hoppas på ett nytt superbra ljus^^

Kram Malin A

Anonym sa...

Underbar utlottning!!!

vill så klart vara med tävla om dom fina vinsterna doftljuset låter så juligt gott hoppas,hoppas på att jag har turen med mig.

Önskar dig en trevlig advent!!

/Mona.G

Tidsmästarinnan sa...

Hallå Mari,
jamen såklart man vill vara med och nypa en lott! De där doftljusen gillar jag så mycket, fast just den doften har jag inte provat :-)
Tipsar även på min blogg såklart, för en liten bonuschans :-)

Kram på dig och tack för du fixar fin utlottning!
Susanne

Anonym sa...

Hei.
Jeg er gjerne med:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

rosvikslyckan sa...

Kommenterar , länkar och gillar:) din tävling! så nu är det bara att hoppas på att turen är med mig denna gång:)

kram Jenny

Anonym sa...

Hej vill gärna vara med on m utlottningen men har ingen blogg, tycker du har det så fint

Anonym sa...

är gärna med om utlottningen, kikar ofta in hos dig , tycker det är så mysigt.




timmergata@hotmail.com

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Blir gärna med på den här utlottningen! Kommentar o gillar Gruvgatan sen tidigare!

Klem Anna

Mitt krypin sa...

Vill gärna vara med och prova lyckan.

Kram Anna

Mys och hemtrevnad sa...

jag vill vara med och håller tummarna för vinst...kramis semlan

Anonym sa...

En gran, ett ljus, en apelsin
kanel och pepparkaka
en stämning ur min fantasi
- den doften vill jag smaka.
Min barndoms dofter i ett ljus
dit längtar jag tillbaka .

Johanna sa...

AAAh varje gång jag ska skriva en kommentar så blir det något fel så att allt raderas. Jag försöker igen..Risken är att du kommer att ha 2 kommentarer från mig nu =) Jag vet faktiskt inte vad det är för tapeter. De har börjat lossna och är lite sotiga så jag måste göra något åt det till våren.
Hoppas på lite tur i tävlingen =)
MVH Johanna

dalkullan sa...

Vilken mysig tävling, jag är självklart med och tävlar :D

Dalkullan!!!

kustnära sa...

Klart jag vill vara med på detta. lämnar kommentar samt tryckt på "Gilla"knappen för Gruvgatan.Skriver hackigt för är nyopererad i högra handen...
Ha en bra dag!
annelidesign@hotmail.com

Anonym sa...

hej, har precis skrivit upp doftljus på min önskelista till jul så jag skulle bli oerhört glad om detta blev uppfyllt:)tack för en bra och inspirerande blogg. Bett min man skjuta en tjur så jag få ett älghorn här hemma efter jag såg din bild på detta:)

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

vill gärna vara med på en lott♥
kramizar.

Jenny Wahlström sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar! Jag har dessvärre ingen blogg, men hoppas att mitt tävlingsbidrag gäller ändå :)
Kram Jenny

jennywahlstrom_@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas hoppas hoppas jag vinner! Älskar goda dofter (och denna blogg, naturligtvis :-))

helluhopo@gmail.com

Anonym sa...

Håller fingrar å tår hårt,hoppas på turen:)

siwhw@hotmail.com

OlgaA sa...

Tar gärna chansen ;)

kram/Olg@

Anonym sa...

kul med tävling klart man vill delta o hoppas på turture!¨
mvh
maria@massageorehab.se

elin s sa...

Snart flyttar vi in i vårat nyrenoverade hus. Med ett härligt doftljus så kommer vi hinna få julstämning till jul.
(elinstaf@hotmail.com)

Anonym sa...

Är helt slut efter ha skiftat rum här hemma, flyttat möbler o garderober men det blev så braaaa. Skulle bli jätteglad för ett doftljus i vårt "nya" rum.

Elin W sa...

Måste passa på att säga att din blogg är underbar! och självklart vill jag ta chansen att vinna de fina priserna. =)

Hemmavid sa...

Hejsan!

OOOJ! Så många som redan nu deltar i utlottningen.. men klart jag också vill vara med!

Kramen Jenny

Lilla Källängen sa...

Vilka fina priser! Är gärna med och tävlar. Länkar och gillar på facebook :-)

Anonym sa...

Själv klart jag vill vara med och pröva lyckan hos dig! Måste bara säga, din blogg är så fantastiskt inspirerande! / Linda (Finland)

Anonym sa...

Säger bara "vill ha" dessa underbara dofter :)och "gillar gör jag med..../Helene Nilsson
tossemannen@live.se

Renata sa...

Klart jag vill vara med. Det är skönt med lite ljus när mörkret faller... Deltar med 2 lotter /Renata www.strandskategarden.blogspot.com

Maria sa...

JAAA! Det skulle behövas lite underbara juldofter nu när det är november-grått ute och adventslängtan i själen. Jag har gillat på fb, men har ingen blogg.

/Maria Nolemo

Anonym sa...

Hei !

Jeg vil gjerne være med og krysser fingrene !!

Lena :-)
(lenadrage@gmail.com)

Unknown sa...

Oj,så många det var här men jag chansar...;)) Jag har gillat och länkar även från min blogg...

KRAAAM och ha en ljuvlig dag/Annelie

Johanna Stålros sa...

Men hallå- en tävling med njutbara ting- den är ju som gjord för mig med bloggen "njutbara ting" hihi självklart tar jag en bonuschans, via fb.
Kram Johanna

Karoleen sa...

Vilken härlig utlottning!

Malin's Hus sa...

hej svejs. jag är med i lotteriet!

fina vinster!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Lottas Fotografi sa...

Klart jag vill vara med och tävla om dessa fina priser!
Kram Lotta
acjo69@yahoo.se

Marthina, Holmbytorp sa...

Prövar gärna lyckan hos dig! Kram, Marthina

Anonym sa...

Ååååå! Vilken underbar vinst. Vill gärna vara med och pröva min lycka. För övrigt gillar jag din blogg och tittar in då och då. Kram Mia-Mia

miagrundell@sverige.nu

marie sa...

Klart att jag vill vara med! Älskar allt som doftar gott! Håller tummarna för lite tur.

Kram

Fröken Embretsén sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Tack för en inspirerande blogg också! /Elisabeth

Stina sa...

Åh vad du har det fint! Blir så inspirerad! Skulle behöva kickstarta julkänslan med lite doftljus så gärna det!

Ellen sa...

Jag har gillat på Facebook och skulle gärna vinna!

Anonym sa...

Hej! Vill gärna vara med i din tävling. Gillar din blogg och kollar den ofta. Hälsn. Camilla

Linda Andersson sa...

Jag är gärna med!!! :)

Lisa sa...

Jag vill också vara med! Hoppas hoppas! :)

lisanilssons@hotmail.com

Jansson bygger hus sa...

Vil gjerne med :) Ha en god kveld! Elin

Rummet för välbefinnande sa...

Hoppas du får en fin adventshelg Mari. Jag ska se om jag kan "samla lite kraft" och få till lite stämning här hemma. Det har varit lite tufft ett tag för min mamma är sjuk, men lite adventsfint tror jag minsann är som balsam för själen *ler*
Ha det gott!
Mia

Anonym sa...

Va trevligt med en liten utlottning så här i adventstider.

Är gärna med men har desvärre ingen blogg. Lycka till säger jag till mig själv:-).

Hälsningar Suz

Anonym sa...

Vill gärna vinna något flott , gärna något med en härlig doft.

Namn: Maria L.

Frida - fridasbetraktelser sa...

Kollade precis in för att kika efter doftljusen du tipsat om! Jag vill vara med! :-)

Anonym sa...

Men självklart vill jag vinna ljus eller badsalt! Har EN chans iaf.
mvh Maria E

krokbacken16@hotmail.com

Magdalena sa...

Jag är gärna med i utlottningen. Kommenterat och länkat på min blogg.
Tack för en härlig blogg! Alltid lika trevligt att läsa dina inlägg.
Ha det gott! :)

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Hej!
Ja,jag vill gärna vara med i din tävling! Följer din härliga blogg och får massor med inspiration! Hoppas på tur gör
Birgitta i Torshälla
birgitta.solling@spray.se

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Jag vill så klart att vara med i din fina utlottning!
Jag tar 2 lotter !
Ska även länka från mig!

Ha en fin dag!

Kramar Sirpa

Anonym sa...

Hej!
Vilka härliga vinster du lottar ut. Självklart vill jag vara med och pröva lyckan. Gillar även Gruvgatan på FB.

Hoppas på tur och önskar en trevlig advent!

Hälsningar från Kicki i Ö-vik

Anonym sa...

Lyckan prövas härmed i din trevliga utlottning med en lott! Spännande vinster, härligt med doftljus!
britt
britt.jonesig@telia.com

Anonym sa...

vill gärna vara med. gillar din blogg jättemycket.
Rosa
timmergata@hotmail.com

bakom berget sa...

Tävling!! Jag är med så klart.
Fixar en länk så att jag får en bonuschans oxå.
Ha en fin första adventshelg!
Kram Åsa.

Renée sa...

Åååh doftljus! Åååh kaneldoft! Åååh vad jag vill vinna! :)

Målargården sa...

Visst vill jag vara med och vinna!
Gillar också på FB och länkar från min blogg..... =O) Håller tummarna hååååååårt! / Kram Eva-Mari

Anonym sa...

Jaa, vill gärna vara med och tävla om dessa fina priser!
/Sofie Redegard

Lina sa...

Är väldigt gärna med :)

Ha en toppen dag !

johanssonlina84@hotmail.com

Anna L sa...

Jag är supergärna med och hoppas på turen med en liten lott

hillevianna@hotmail.com

EmmaP sa...

Härlig julutlottning! Klart jag vill vara med ;)

Norr om Köpenhamn sa...

Självklart vill jag inte missa din tävling ;o) Härliga priser....så kanske med lite tur ;o)

Kram
Ulrika

Therese sa...

Ja även jag är hoppful och testar lyckan, någon stans ska ju blixten slå ner... *ler* Ha en fin 1:a advent! KRAM Therese - Sockenvägens Söta

Lina sa...

Adventsmorgon råder, det känns som en turdag för mig så jag lämnar en kommentar. Tack för en trevlig blogg
/Lina

ritasoderlund@gmail.com sa...

Hejsan...Eftersom jag nu hittade hit (via fb) så tar jag chansen att vara med på din fina utlottning..fina bilder som inspirerar..kram..Rita

Maria sa...

Vill gärna vara med o tävla om härliga priser. Har gillat på FB.
Mysig advent till dig.
Kram Maria

evamar sa...

Tar också gärna en liten lott!

Anonym sa...

Jag är gärna med i utlottningen. Har också gillat på FB :)
H. Lena
lena_girl84@hotmail.com

Mamma sa...

åh hoppas på turen o önskar en lott!

Veera sa...

Jag vill vara med me 1 lott :)
/Veera

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Tar så klart chansen att få ett väldoftande hem ;)
Länkar från min blogg å hoppas på tur!
Kram Mimmi♥

Anonym sa...

Vill gärna prova lyckan idag,min födelsedag.Gillar verkligen kaneldoft,särskilt till jul. hälsn.Annika hosaby@live.se

Kajsa sa...

Åhå, jag vill förstås också vara med och tävla

Kajsa

http://radhustankar.blogspot.com/

Önakullan sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med i en tävling till något som luktar gott. Länkar till dig i min blogg.

Önakullan

Beata Hammar sa...

Jag vill jättegärna önska mig kaneldoft!

Kram Beata

NerbyKatta sa...

Vill gärna vara med och tävla!

Kul att få se en bild av dig. Älskar din blogg! Läser alla dina inlägg, men tyvärr lämnar jag nästan aldrig nån kommentar :(
Sitter varje kväll på bloglovin och inspireras av alla härliga bloggar <3.
Är lite sugen på att börja blogga själv, men äger ingen kamera :( Kanske i framtiden...

Kram Katarina.

Anonym sa...

Gomidda & Hej Hej !

Jag vill gärna vara med i tävlingen.
Önskar Dig en mysig adventstid & En riktigt God Jul !
Kramar Caroline
kallstorp112@telia.com

Lizettes Krypin sa...

Hej hej

Jag är gärna med och tävlar!

Anonym sa...

Skulle bli jätteglad för dessa fina vinster!/Susanne
skogsberg_s@hotmail.com

Anonym sa...

Får man lov att klämma in sig här och va med tro...Jag gör ett försök och håller tummarna. :)

Rosalinda sa...

Oj

gärna vill vara med ; )
Tar en lott, tack

Ulla64@gmail.com