Fortsättning köket. Lite trä, lite gult, piffelipiff....


Nästa gång blir det utlottning!!!

10 kommentarer:

Helena, The Swenglish Home sa...

Ååååh ja,gillar såååå ditt piffelipiff, närhelt och varhelst du piffelipiffar!

Och ditt nya sovrum blev superläckert! Du har en sådan känsla för färg- och stilmatchning, styling och skapande av en skön och avslappnad känsla - väldigt inspirerande!

Stor måndagskram,
Helena

lisashus sa...

Du har en sån härlig känsla för det lantliga som jag också tycker så mycket om!
Så fint med blommorna som sticker av mot det andra!
LIsa

Designe sa...

Piffa på du..blir så fint så!...har nyss kommenterat i förra inlägget oxå..

LantlivsAnette sa...

Piffe li piff !! Sååå fint du gör det Mari !! De gamla flaskorna..och allting !!
Ha en fin kväll
Kraaam Anette

Anonym sa...

Det gula hänger med. Jättefint!!
Ann

Lottas Fotografi sa...

Å så fint! Jag älskar gamla vedspisar :)

Gabriella sa...

Härligt!

Villa Björkenäs Backen sa...

Så fimt du gör Mari !
Alltid lika härligt att få titta in till dig !
Ha en fin vår Vecka ! :)

Mina dagar sa...

Du får alltid till det så fint!!

Tack för dom fina Köpenhamns bilderna! Tänkte snart ta en tripp dit (jobbet) så din etikett Köpenhamn ska jag då ta en titt på!

Må så gott Mari!
Kram
Eva

Maria sa...

Din vedspis är så snygg, en sån vill jag ha! Ska bara möblera om i köket först ;)

KRAM