Ljuvliga doftljus kan jag inte leva utan... Yvelis har ett erbjudande just nu, 20 % på alla doftljus om du uppger ordet Nordingården i rabattkodsrutan, månaden ut, dvs tom i morgon måndag!

Passa på och shoppa de ljuvligaste ljus, giftfria, tillverkade i Roslagen Sverige, finns många urgoda dofter och... brinner ned!!!




Jag älskar att hänga ut tvätt och känna syrenblommornas doft om försommaren. Detta doftljus är så nära den känslan man kan komma....



Godis på en bricka i olika former...  ( här syns det också att ljuset verkligen brinner ned ut till kanterna...)

Lyxig skärgårdskonfekt som jag köpte på Tyresö slott, tror jag föll för det fina mönstret och färgerna jag är så hagalen i just nu ;) Lyxiga gå-bort-presenter på denna bricka tycker jag, alla tre!

6 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Så fint allt gifter sig med varandra på bilden! Visst är det ljuvligt med doftljus, dock något jag sällan unnar mig. Men jag tycker om att ge bort och få såklart!
Kram Anna

G:a Affären sa...

Bra att jag blev påmind om doftljusen, sedan blir det väl svårt att välja doft gissar jag.
Ser dina färger och mönstret i struten! Kanske jag ska ta något annat än karamelldoft..det väcker mitt begär!

Önskar dig en fin söndag!
Kramar
Cia

Anonym sa...

Duft lys er et must:}
Den med karamell må bare dufte nydelig:}
Ha en herlig uke
Klem Merete

sisäinen viestintä sa...

That candle was really perfect in dinning area ,in Helsinki where i live i mostly read different kind of blogs which i am collecting an ideas and look's like i am amaze again cause you got a unique one.

Hajan sa...

Det tror jag säkert att Doftljusen
är underbara.
Men jag tänder dem så sällan
(det är nog barnen glada för)
är rädd att jag skall glömma dem.
Jag tog Lantliv i stället.

kram Hajan

Rapport till Vänfors sa...

Har köpt ett eget och gud så gott det luktar. Tackar för tipset och tackar för dina härliga bilder.
Kram Annika