Jag gillar hösten och dess färger. Jag är nog en “höstmänniska”- född då och dras till dess färger även i inredningen och på kläder - mossgrönt, brunt, grått och lite orange...
Jag blir mer sugen på att inreda, fota & lära mej saker...Om man bortser från den tuffa vintern som nalkas ( beroende på hur man lever, bor och jobbar såklart) så känner jag lugn och glädje denna tiden på året, kraven är lägre, att ladda batterierna genom att umgås med dem man gillar och blir lyft utav, som man kan tokskratta med, bli tokförbannad tillsammans med, tycka vad man vill tillsammans med, utan regler eller krav, som man kan luta sig tillbaka med, totalt, och bjuda på sej själv med,...äta vad man vill, dricka vad man vill, unna sej vad man vill och göra exakt det som får en att må bra! Ta in en kvist höst, tänd ett ljus och njut av kvällen, unna dej det som är gott för just DINA sinnen....

4 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Så fint. Precis mina tankar... skrivna av dig!

Ha det gott.
Kramar från Eva-Mari

Meta sa...

Det är nog det vi är lite dåliga på kan jag känna ibland.
det är så skönt när någon gör en påmind om det
Ha det gott i fortsättningen av veckan
kram meta

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack tjejer!!!!!

Halmhatt och mamelucker sa...

Ja där sammanfattade Du det bästa med hösten.
Viktigt att planera in små guldkorn och träffar som ger energi.
Behövs ju lite extra av den varan emellanåt.
Ha en fortsatt fin höst!

Kram Annika