Min rosa lillfarstu...





15 kommentarer:

Vitspets sa...

Här var det fint .
Kram Karina

VisaLiza sa...

Härligt fint och somrigt :) Liza

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fint..jag gillar rosa, speciellt på sommaren !! Och vad fina dina pelargoner är, jag antar att mannen där hemma har fått vattnings schema då du jobbar borta..mina hade dött kan jag säga :)De slukar ju vatten...Ha det gott vännen
Kraaam Anette

Lottas Fotografi sa...

Så fint och mysigt!

OlgaA sa...

Vilket fit rum att vistas i!

Ha en fin dag!

kram/Olg@

OlgaA sa...

Vilket fint rum att vistas i!

Ha en bra dag!

kramar/Olg@

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint har du det.Ha en skön onsdag .Kram Rita ♥

Gamla Posthuset sa...


Åh vilka ljuvliga bilder du bjuder på! Så vackert och dina pelargoner är superfina! ♥

Ha det bäst!
Kraam

Marianne Stenberg sa...

SOM EN LJUVLIG SOMMARDRÖM!!!

Lerblomster sa...

Jättemysigt! ...känner nästan blomdoften!

Fröken Grön sa...

Åh, vilket vackert rum!
Rosa ser alltid så fantastiskt fräscht ut hos andra, men hemma hos mig själv får jag inte till det riktigt...
Hoppas du har en riktigt skön sommar!
/Anna-Karin

Gabriella sa...

Åh så fint! Trivsamt och härligt hos dig. Och somrigt med rosa=)

Designe sa...

Ååååh den är så fin din lillstuga och så sött med det rosa! Jättefin bukett!

Rapport till Vänfors sa...

Ja denna lilla stuga glömmer jag aldrig :)
Kram Annika

Anonym sa...

Hallo liebe Mari
Bin etwas bei dir am stöbern und lesen und geniesse es sehr deine wunderbaren Bilder von deinem schönen zu Hause zu sehen...meine Familie und ich lieben den Norden sehr ...vor 2 Jahren waren wir mit unseren Jungs in Schweden Dänemark und Kopenhagen...war wunderschön ein Stück von meinem Herz ist dort geblieben...
Ganz liebe Grüsse aus der Schweiz brigitte